مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


در نصیب قبل نوشته‌ی علمی سعی بر این داشتیم که صاحبان شغل ها با تمایل تحت را به سمت مدرنیزه شدن جذب کنیم و ترجیح دادیم تا دراین مورد اندکی اضافه کلام را با صاحبان شغل ها محکم و دشوار که همچنان به‌این اعتقاد و باور می باشند که فعالیت آن ها سنتی است و تارنما به درد آن‌ها نمی خورد!

طراحی سایت در مشهد

امروزه هیچ شخصی را شما نمیتوانید پیدا نمایید که دستکم یکبار اسم موتورهای کاوش نظیر گوگل را نشنیده باشد! آیا تا به هم اکنون بدین تفکر نموده اید که چرا؟  و یوزرها چه استعمال ای از این ابزار کاوش دارا‌هستند؟ یک کدام از مباحث بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ که مدام به آن تاکید می گردد، گوگل و موتورهای کاوش است. شما عشق و علاقه ندارید برای کسب و عمل خویش بازاریاب استخدام فرمایید؟ بازاریابی که هیچ زمان از سخن شما سرپیچی نکند؟ لحاظ شما در زمینه ی بازریابی که 24 ساعته فارغ از خواب  و استراحت برای شما بازاریابی نماید چه میباشد؟

چنانچه شما نیز بازاریابی با این حالت نیاز دارید و ولی استخدام نمایید اما حقوقی پرداخت نکنید مطلقا نخست وبسایت خویش را فعال سازی فرمایید و آن‌گاه با وسیع ترین بازاریاب بدون‌پول عالم با اسم گوگل آشنا گردید!

گوگل، یک بازاریاب بدون‌پول!
گوگل بازاریابی بدون‌پول می باشد که تمام محصول ها شما‌را برای بقیه کاربرانی که دنبال آن می باشند معرفی می‌نماید. حال حاضر چه اتفاقی به‌زمین‌خورد، متوجه شدید؟! شما دنبال بازار فروش تولیدها خویش میباشید و کاربری نیز دنبال فرآورده شما، پس در انتظار چه چیزی میباشید؟ اضافه از این به بازاریاب نیاز دارید؟ همگی محل ورود های وب سایت شما کسانی خواهند بود که به محصول ها یا این که سرویس ها شما نیاز دارا‌هستند.

به دنبال مشاجره ترغیب صاحبان مشاغلی که وبسایت ندارند، عبد توصیه می کنم همین حال حاضر روی مروگر خویش هم زمان در عین حالا که‌این نوشته‌ی علمی را مطالعه می کنید، یک تب دیگر گشوده فرمائید و بعضا از رقیبان خویش را کاوش نمائید. فیض چه میباشد؟ رقیبان شما وبسایت دارا هستند یا این که ندارند؟ در‌صورتی‌که رقیبان شما وب سایت دارا‌هستند که چه بهتر احتمالا برای شما یک شم رقابت دست دهد تا وبسایت خویش را زودتر راه‌اندازی فرمایید. رقیبان شما ، صنف شما وبسایت ندارند؟ به حیث گوگل چه بهتر! و ولی به لحاظ اشخاصی که‌این مجال را غنیمت میشمارند. شما سریعتر می توانید سرویس ها خویش را در وب معرفی نمایید تا پیشتاز صنف خویش در وب و شبکه های مردمی باشید، سوای نیاز به رقابت در موتورهای کاوش یکه تاز باشید!

یک تارنما علاوه بر موردها نقل شده بالا، به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که در طول خویش صرفه جویی فرمایید، مشتری مدارتر باشید و بهتر چشم گردید. وقتی که تارنما شما بصورت بی نقص سرویس ها شما‌را معرفی می نماید، مشتری شما که تحت عنوان استفاده کننده وارد تارنما شما گردیده و بی نقص بودن آن را شم می نماید، شم اعتماد بیشتری به وی دست می دهد و شم می‌کند که به راحتی سرویس ها آیتم نیازش را قادر است به رئیس کسب و کاری که قیمت بیشتری برای مشتری و استفاده کننده خویش قائل میباشد بسپارد. ولی امروز کلیه کاربرانی که قصد تهیه و تنظیم یک کالایی را دارا هستند به دلیل اینکه آنالیز نمایند کالای مدنظر آنان دارای اعتبار میباشد یا این که نه، در آغاز در وب کاوش می‌کنند و بعد از آن کارایی می کنند که ایده ها مشتریان پیشین را نیز در تایید یا این که رد مال مدنظر اعمال نمایند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 17:54


روند ساخت وب سایت با وردپرس
در حالتی‌که میخواهید روند ساخت وب سایت با وردپرس را خاطر بگیرید، این نوشته ی علمی به شما امداد خواهد کرد. شاید تصور کنید ایجاد یک وب سایت فعالیت مشقت میباشد و به مهارت های ساخت سایت و برنامه نویسی نیاز داراست. این صحت دارد ولی خیر برای پباده سازی هر سایتی!!! با تلاوت این مقاله این بضاعت و توان را پیدا می‌کنید که با پیاده سازی یک قالب فعالیت و یادگیری فرآیند ساخت سایت با وردپرس، به طراحی وب سایت های مجانی بپردازید و آنها‌را مدیر نمایید. سیستم های مدیر محتوا (Content Management System) همچون وردپرس، قابلیت پباده سازی تارنما برای هر شخصی از مبتدی و تازه کار تا ماهر را مهیا کرده اند.

 

درین نوشته‌علمی پروسه ساخت سایت با وردپرس در سه مرحله توضیح داده شده‌است:

گزینش پلتفرم مطلوب برای طراحی وب سایت
گزینش اسم دامنه و صاحبخانه وبسایت

طراحی سایت در مشهد
نصب، پباده سازی و دستکاری تارنما
مرحله نخستین: گزینش پلتفرم مطلوب برای طراحی وب
نخست شما می بایست پلتفرمی مطلوب برای سایت خویش بکار ببرید. سیستم رئیس محتوا (CMS) یا این که پلتفرم طراحی وب، به جای به کار گیری از کدنویسی برای ساخت وب سایت، بستری کاربرپسند به مراد پباده سازی و ساخت وبسایت و مدیر محتوا به طور آنلاین می‌باشد.

حدود 50 درصد از وب سایت های اینترنتی روی پلتفرم تارنما وردپرس درست شده اند. ولی چرا وردپرس؟ استدلال گزینش وردپرس چه می‌باشد؟

وردپرس، دروپال و جوملا از دوستداشتنی ترین سیستم های رئیس محتوا می باشند، البته برای پباده سازی و تولید یک وب سایت از معمولی تا توسعه یافته، وردپرس از سایر پرطرفدارتر میباشد. قالب های پیش ساخته وردپرس نسبت به دروپال و جوملا خیلی اضافه میباشد. در شرایطی‌که با PHP کدنویسی می‌کنید، می‌توانید به امکان های وردپرس بیفزایید. خلاصه، نمی توانید هیچ راهی بی آلایش خیس و بهتر از فرآیند ساخت وب سایت با وردپرس برای ساخت یک وب سایت به طور بدون‌پول پیدا نمایید.
وردپرس دارنده نماینده قانونی در کشور ایران میباشد و در تارنما وردپرس فارسی تمام ورژن های آن در دسترس شماست آن هم به طور بدون پول. وردپرس فارسی همواره آپ تو دیت میباشد.
تعداد نامحدود قالب، تم و پوسته های قشنگ برای سیستم رئیس محتوای دوستداشتنی وردپرس موجود هست که طراحی وب سایت با وردپرس را برای شما دوست داشتنی خیس می نماید. منشاء پوسته بدون‌پول، ورد پرس فارسی و وبسایت themeforest یک کدام از منابع مبلغی میباشد. می‌توانید ساخت وب سایت های خلاقانه را با اندکی گشتن و کاوش دربین قالب های وردپرس مشاهده کنید و هر یک دلخواهتان بود دانلود نمائید.
فرایند طراحی وب سایت با وردپرس برای نو امور بی آلایش خواهد بود. با افزونه یا این که پلاگین های مجانی که در وردپرس موجود هست، میتوانید برگه تماس، آلبوم عکس و … را به وبسایت خویش بیشتر نمائید. به همین آسانی!
با وردپرس صرفا می قدرت وب سایت های کوچک را پباده سازی کرد؟ نه، اینطور وجود ندارد. دیدنی میباشد بدانید که Mozilla، CNN و Reuters از وردپرس به کارگیری کرده اند. وردپرس شایسته ترین پلتفرم برای ایجاد بلاگ، مغازه آنلاین و وبسایت موسسه ها وسیع میباشد.
قالب های وردپرس برای کامپیوتر، تلفن همراه گوشی و تبلت باصرفه سازی گردیده اند. یعنی سوای نیاز به یک طراح وب سایت ورژن گوشی تارنما شما فراهم میباشد.
گستره به کارگیری از این پلتفرم پهناور میباشد و سازندگان افزونه، بلاگ نویس ها و اینترنت مسترها با این پلتفرم آشنا میباشند و از آن به کار گیری مینمایند. بدین ترتیب هر روزگار که در فرآیند طراحی وب با وردپرس در گیر نقص‌ گردید به راحتی می‌توانید پاسخی برای آن بیابید. انجمن وردپرس فارسی یکی رویه هایی میباشد که سریعا به شما یاری خواهد کرد. کتاب و وبسایت هایی که فرایند ساخت وب سایت با وردپرس را یادگرفتن می‌دهند هم درین مواقع راهنماهای خیر و خوبی می‌باشند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 15:53


انگیزه گذاری محتوایی (CONTEXTUAL TARGETING)
این دسته معمول ترین مدل از انگیزه گذاری میباشد، به این دلیل‌که از کلیدواژه هایی استعمال می نماید که با سرویس ها و محصول هایی که شما ارائه می دهید، در رابطه می باشند. شما در بالا می بایست لیستی از کلیدواژه ها تنظیم فرمایید و گوگل تبلیغات Display شما‌را به طوری باصرفه سازی می‌کند تا در سایت هایی اکران داده شوند که با کلیدواژه های شما در رابطه باشند.

طراحی سایت در مشهد

شما بایستی لیستی از 5 تا 20 کلمه و واژه یا این که عبارت کوتاه که بسیار در حدود مسئله تبلیغات شما می باشند را یادداشت فرمایید. شما می بایست حواستان به لیست وب سایت هایی که تبلیغات شما در آنها به اکران در میاید باشد و لیست کلیدواژه های خویش را برهمین پایه بهبود ببخشید. همان طور که در تصویر تحت میبینید، با به کار گیری از داده های جانور در تب ‘Placements’ در ادوردز و چک آنان، میتوانید بر لیست سایت ها آنالیز داشته باشید.

 

انگیزه گذاری بر پایه ی تیتر (TOPIC TARGETING)
انگیزه گذاری بر پایه ی تیتر به شما اذن میدهد تا از لیست جان دار درباره ی عنوان ها صفحه های تعیین نمایید، بدین معنا که تبلیغات شما صرفا در صفحاتی نشان داده می گردند که در موضوعات انتخابی شمارا داشته باشند.

 

نکته منفی این دسته از انگیزه گذاری این میباشد که شما نمی توانید اکثری از عنوان ها را به طور ظریف و جزئی تعیین فرمائید، یعنی این احتمال موجود هست که تبلیغات شما در وبسایت های نامرتبط نشان داده شوند. مثلا، یک تیتر میتواند کلی باشد مثل “منابع انسانی”، در حالیکه تبلیغ شما ممکن میباشد درباره با جذب نیرو بعداز فارغ التحصیلی باشد.

با دقت بدین زمینه، اینجانب مدام سفارش میکنم که انگیزه گذاری بر پایه ی تیتر را به همدم یک طرز دیگر از انگیزه گذاری گزینش فرمائید تا مطمئن گردید تبلیغات شما به صدق انگیزه گذاری گردیده اند و به مخاطبین مدنظر شما نشان داده می‌شوند.

انگیزه گذاری مبتنی بر علایق (INTEREST TARGETING)
لیست نوع بندی علائق جان دار که تبلیغ دهندگان میتوانند از آن گزینش نمایند، شبیه لیست عنا وین میباشد، ولی این‌راه انگیزه گذاری بسیار متعدد از انگیزه گذاری مبتنی بر تیتر میباشد. انگیزه گذاری بر پایه ی علایق به تبلیغ دهندگان اذن میدهد تا به جای محتوای صفحه های، یوزرها را انگیزه قرار دهند، یعنی این که استفاده کننده قادر است در هر برگه ای باشد هنگامی که تبلیغ شما برای وی به اکران در میاید ( به شرطی که سایتی که استفاده کننده در آن جای دارد بخشی از کانال Display گوگل باشد).

گوگل می‌تواند هر توشه که استفاده کننده از ورقه ای در کانال ی تبلیغاتی اش بازدید کرد،  بر روی سیستم اش کوکی هایی ذخیره نماید که به آنان کوکی های DoubleClick گفته میگردد. گوگل اطلاعاتی درباره‌ی اینکه این یوزرها چه اشخاصی می‌باشند ذخیره نمی نماید و تبلیغ دهندگان توانا نیستند داده ها فقط یک استفاده کننده را مشاهده نمایند.

با این اکنون، درصورتی که اشخاص مرتبا از صفحاتی مرتبط با موضوعی مشخص و معلوم (عشق مندی) بازدید نمایند، آن گاه به لیست کسانی که گوگل آنها‌را “عشق مند” به آن قضیه معلوم در لحاظ میگیرد، طولانی تر خواهند شد. شما با آنالیز کردن بخش “My Account” اکانت خویش می‌توانید مشاهده کنید گوگل چه اطلاعاتی در زمینه ی شما داراست. مانند نمونه ذیل، در صورتی چه این مورد هنوز بسیار نا مفهوم میباشد:

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 28 مهر 1398 ساعت: 16:07


تفاوت ساخت وب سایت و توسعه و گسترش اینترنت سایت5 / 10از 5 استفاده کننده
امروزه عبارت ساخت وب سایت و گسترش دهنده سایت در جامعه و در تبلیغات بجای یکدیگر به کار گیری میشود براین اساس ما در‌این نوشته‌ی علمی می‌خواهیم تا تفاوت طراحی سایت و بسط تارنما را بیان  کنیم.یک وبسایت دربرگیرنده بخش های مختلفی است که عبارتند از:

 طراحی سایت در مشهد

√ شما و طرح : دربرگیرنده گرافیک تارنما،رنگهای بکار رفته در وبسایت،منوها و غیره می‌باشد.
√ محتوا : دربرگیرنده محتوا و داده ها و محصول ها مو جود در تارنما می‌باشد.
√ همت : مشتمل بر ویژگیهای تعاملی تارنما با استفاده کننده هست که یک تارنما به یوزرها خویش ارائه میدهد که نیاز به ذیل ساختهای درونی برای ارائه به یوزرها میباشد.
√ قابل استعمال بودن : بازید یوزرها از وبسایت و کیفیت کلی تارنما در تعامل یوزرها با تارنما،منوها و مفیدبودن تارنما می‌باشد.

 

شما و طرح
شما و طرح دربرگیرنده ظواهر کلی تارنما هست.طراح سایت تصمیم میگیرد از چه رنگها و فونتهایی استعمال شود و صفحه ها تارنما چه طور پیرایش داده شوند.طراح گرافیک بایستی شم قشنگ شناسی خیر و خوبی داشته باشد و دقیقا بداند چه ترکیبی از رنگها و عکسها مطلوب پروژه ای میباشد که مالک تارنما میخواهد به یوزرها تارنما ارائه دهد.

محتوا
مطالب، همه متونی میباشند که در یک وب سایت یافت میگردند و مشتمل بر همگی مطالبی می‌باشند که بایستی در وب سایت قرار گیرند (از خط مشی تارنما تا صفحه ها فروش تولید ها). در مواقعی شما نیاز به فردی دارید تا مطالب وب سایت تان را نوشتن نماید.

کارایی
تلاش، دربرگیرنده همگی ویژگیهای تعاملی وبسایت و همینطور برنامه خردسالان ها می‌باشد. مخلص صحبت آن می‌باشد که برنامه نویسان با فایده گیری از زبانهای گوناگون برنامه نویسی زیر اینترنت که از اینترنت سرور پشتیبانی مینمایند، همه ویژگیهای تعاملی وبسایت را پباده سازی میکنند.
از پیکان می اقتدار برای متحرک سازی تصاویر بهره برد. Perl، PHP و جاوا زبانهای برنامه نویسی می باشند که در اینترنت سرور به کارگیری میگردند تا صفحاتی با دینامیک پیچیده بوجود آیند. این صفحه ها میتوانند غیر وابسته از یکدیگر فعالیت نمایند البته تمامی آنان از یک دیتابیس به کارگیری می نمایند تا کلیه نیازهایی که یوزرها از تارنما انتظار دارا هستند برآورده شود.

از جاوا اسکریپت برای خلق و خوی افکتهای دیدنی در مرورگرها استعمال می‌گردد نظیر عوض شدن عکسها هنگامی موشواره را روی آن ها جنبش می دهید، یا این که تغییر و تحول رنگ لینکها، و غیره. جاوا اسکریپت بر روی مرورگر کابران اجرا خواهد شد و بر روی اینترنت سرورها اجرا نمی‌شود.
عملکردهای دیگر یک وبسایت، میتواند مشتمل بر قابل انعطاف افزارهایی باشند که یوزرها با آن ها عمل خواهند کرد نظیر فرم ها، مدیر محتوا (در وبلاگها) و برنامه های مدیریتی دیگر که‌این قابلیت را برای افرادی که با برنامه نویسی شناخت ندارند مهیا می‌نماید تا داده های تارنما را رئیس کنند.
کلیه این برنامه ها بایستی از لهجه HTML پشتیبانی نمایند تا بتوانند در یک برگه اینترنتی استعمال شوند.


قابل به کارگیری بودن
امکان به کارگیری یک سایت، قابلیتهایی است که از نظر یوزرها آن وبسایت قابل مشاهده است و اکثرا مشتمل بر موردها آزمایشی میباشند نظیر:
آیا ظواهر وبسایت حقیقتا تصویری که بایستی نشان داده شود را نشان میدهد؟
آیا منوهای وبسایت استفاده کننده پسند می‌باشند؟
آیا منوهای وبسایت یوزرها را به صفحاتی که مالک وب سایت درخواست کرده بود، هدایت می‌نمایند؟
آیا وبسایت سریع بار گذاری می گردد؟
آیا برنامه های وب سایت بدرستی عمل می نمایند؟

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 653 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 12:48


وبسایت چه می‌باشد؟ |ساخت سایت|ساخت وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ماهر
در  ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال یك سایت دربرگیرنده تعداد متعددی پوشه می‌باشد،كه در تعداد مشخصی پرونده، آراسته گردیده اند،مانند آراسته کردن فایلها در کامپیوتر فردی. کاغذ اصلی یك تارنما معمولا" default.htmlیا index.html یا این که index.htm اسم داراست. در  ساخت سایت و پباده سازی پرتال هنگامی كه یك نشانی اینترنت را در مرور گر تایپ می كنید (برای مثال" www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی می رود كه این نشانی به آن اشاره می كند، و پیرو یكی از این فولدر های اصلی می‌شود. درصورتی که پوشه یا این که برگه ی متبوع را در آن وبسایت پیدا كند، این پوشه( یا این که برگه) را در مرور گر شما اکران خواهد بخشید.

طراحی سایت در مشهد

فایلindex.html ترکیبی هست از متن‌ها و تصویرهایی که طراح وب سایت دکورا سیون آن ها را معلوم مینماید.متن متبوع در خویش وب سایت وجود دارد در حالیکه فولدر های تصویری ممکن هست در تارنما ذخیره گردیده باشد(در کنار صفحه های اینترنت وفایل ها یا این که در فایل ای جدا از هم)یا این که در جای دیگری از وب باشد.
ممکن می باشد برخی از نوشته ها وتصاویر یک کاغذ به صفحه ها دیگری پیوند داده شود.(یعنی می قدرت با کلیک روی آن کاغذ به کاغذ ی دیگری رفت)
این موسسه از صفحه ها اینترنت،تصاویروفایل های جانور دیگر که در حساب صاحبخانه موجود است،جمعا" یک تارنما را می سازد.
به دنبال به صورت مختصر توضیحاتی در  طراحی وب و پباده سازی پرتال در باب مسائل مرتبط با وبسایت ارائه خوا هیم اعطا کرد:
الف - پروسه راه‌اندازی وبسایت در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال :
1.تعیین اسم مطلوب براي تارنما
2. تثبیت Domain name (اسم سايت) در اينترنت
3.طراحي اپلیکیشن و گرافیک وبسایت
4. خريد هاست (فضای کاربری)
5.قراردادن تارنما پباده سازی گردیده بر روی هاست و بهره برداری سايت

ب – قابل انعطاف افزارهای گزینه به کار گیری در طراحی وب و پباده سازی پرتال:
زير ساختهای قابل انعطاف افزاری پروژه های طراحی وب مبتنی بر Microsoft .NET Framework هست. استعمال از فناوری دات نت با انعطاف پذيری، قابليت اطمينان بالا، ابتکار عمل و امنيت نمونه زدنی خویش قابليت های بسياری را برای ما مهیا می نماید، كه از پاراگراف ی آن قابليت مديريت كدها، پشتيبانی از شی گرایی،سازش با طریق انتخابی پروژه و متعلق نبودن به يك گویش مختص می باشد.ضمن آنكه بسترها و زيرساختهای اپلیکیشن دات نت تحت عنوان بستر اصلي اجرای پروژه ، امكان استعمال از فناوری های جانبی ديگری كه سازگار با ویندوز می‌باشند را آماده خواهد كرد.چندلايه بودن قابل انعطاف افزارهای توليدی موجب شل خیس شدن شرايط ارتقای تارنما پباده سازی گردیده در آينده خواهد بود.ضمن آنكه هزينه های مجدد كاری (reworking) را به هنگام بسط پروژه حذف خواهد نمود.
خزانه اطلاعاتی MS SQL SERVER، به جهت گونه جواز حقوقی وامکانات بزرگ وکارایی شایان توجه،گزینش قابل قبولی به شمار می رود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 633 تاريخ : چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت: 13:52


۹.از به کارگیری از زبانه و آکاردئون‌ها دوری کنید
بهتر می باشد از زبانه‌ها و باکس محتوای قابل بسط به کار گیری نکنید. با درک کردن اینکه 76 درصد از بازدیدکنندگان در هم اکنون کپی می‌باشند می توانید کلیه چیز را در معرض مشاهده کرد آنها نگه دارید و از این روش مطالب خویش را طولانی تر به آن ها اکران دهید فارغ از اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکار کردن چیزی باشد.

طراحی سایت در مشهد

شما در اینترنت‌تارنما آمازون نیز هیچ کدام از این زبانه‌ها و آکاردئون‌ها را مشاهده نخواهید کرد. به خیال و خاطر داشته باشید که قرائت سریع بسیار ریلکس‌خیس از کلیک کردن می باشد. در‌صورتی‌که بازدیدکننده ناچار باشد انگیزه خویش را کلیک کرده یا این که برروی زبانه کلیک نماید تا توانا به مشاهده چیزی باشد کمتر احتمال دارااست که آن را ببیند.

تصاویر
در اینجا بیایید پاره ای به نکات مرتبط با تصاویر بپردازیم:

۱۰.از تصاویر اشخاص به کارگیری نمائید


فیس‌ها تصاویری مخصوص و قوی می‌باشند. از روزگار به دنیاآمدن ما به رخ‌های دیگر بیش تر نگاه میکنیم. اقتدار مغناطیسی تصاویر اشخاص در طراحی سایت‌تارنما بسیار موءثر می‌باشد.

صورت‌ها دقت را جلب مینمایند. مطالعه موردی معروفی نشان میدهد که حاصل نتایج از مخلوط رخ و توصیفات در یک برگه فروش بسیار دیده‌گیر میباشد.

۱۱.ولی از عکس‌های ذخیره گردیده به کارگیری نکنید
یک دوران و مکان برای عکس‌های ذخیره گردیده موجود هست، ولی بهتر می باشد از عکس‌های ذخیره گردیده به کار گیری نکنید. آنها هیچوقت حس حقیقی و واقعی بودن ندارند و براین اساس موجب جلب اعتماد نخواهند شد.

کمپانی‌ها به جهت کیفیت عالی برای استعمال از عکس‌های ذخیره گردیده وسوسه می گردند. ولی بازدیدکنندگان شما طولانی تر به حقیقت اهمیت میدهند. آنها درواقع ترجیح می دهند اشخاص حقیقی وواقعی را ببینند.

۱۲.از صورت‌ها تحت عنوان علامت به کار گیری نمائید


تصاویر اشخاص فرصتی ویژه برای اعتنا بازدیدکنندگان به شما می دهد. یک محقق به اسم جیمز باد‌ملایم طرح‌هایی را به 106 نفر نشان بخشید و بعد از آن به اقتدار صورت‌ها در حالت‌های مطلوب پی موفقیت. صورت‌ها اقتدار این را دارا‌هستند که دقت بازدیدکنندگان را به سمت بقیه موادسازنده سوق دهند.

یک مطالعه معروف با به کار گیری از رخ نوباوه انجام شده هست، زمانی طفل به دوربین نگاه میکند بازدیدکنندگان به نوپا نگاه میکنند. زمانی بچه تحت عنوان یا این که عنوان نگاه انداخته باشد بازدیدکنندگان به عنوان نگاه میکنند.

۱۳.از مکان نما‌ها تحت عنوان علامت‌های بصری استعمال نمایید
فیس‌ها میتوانند اعتنا بازدیدکنندگان را جلب نمایند، ولی صرفا راه و روش در اختیار گرفتن و هدایت دیده بازدیدکننده نیستند. حتی ممکن می باشد مکان نما‌های کوچک کشیده گردیده با دست موثرتر از آن باشد. درین مطالعه نشان داده شده‌است که حتی یک فلش بی آلایش در جذب CXL دیده بازدیدکنندگان یک عنصر کارکشته در برگه میباشد.

در‌حالتی که میخواهید بازدیدکنندگان شما به چیزی نگاه نمایند، با مکان نما به آن اشاره فرمایید.

۱۴.برای فراخوانی مخاطب به مبادرت از رنگ‌ استعمال فرمایید


رنگ‌ها دارنده مفاهیم احساساتی و عاطفی می باشند(برای مثال قرمز‌رنگ فوری، آی آهسته و غیره) و بخشی از استانداردهای یک مارک هستند. رنگ‌ها همینطور فرصتی می‌باشند که بازدید کنندگان را به سوی مبادرت و خرید سوق دهند.

یک مطالعه درمورد رنگ دکمه‌های فراخوانی به مبادرت نشان داده می‌باشد که توان رنگ و کنتراست درخشندگی جلب دقت را زیاد می‌نماید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 13:45


آسانی در پباده سازی و سهولت در مدیر تارنما


با وردپرس هر شخصی با دست‌کم داده ها فنی در قضیه برنامه نویسی قادر است وردپرس را نصب و قالب دلخواه خویش را پیاده سازی نماید. همینطور وردپرس به جهت دارا بودن یک رابط بصری توانسته مراحل افزودن صفحه های تازه، رئیس پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیشتراز پیش سهل وآسان نماید. برای تولید یک تارنما وردپرسی صرفا به یک مرورگر متصل به وب نیاز می باشد و طراح به راحتی میتواند عمل پباده سازی خویش را مقدمه کند.

طراحی سایت در مشهد

۳. تنوع در پلاگین‌ها (plug –in)
یکی مهم ترین مزیت‌های وردپرس، داشتن تعداد متعددی پلاگین می باشد. هر شخص سازه بر نیاز خویش قادر است از این پلاگین‌ها به کار گیری نماید. طولانی تر این پلاگین‌ها به طور مجانی ارائه گردیده‌اند و پلاگین‌های غیر بدون پول نیز با بها منطقی و مطلوب در دست طراحان قرار گرفته می باشد.

۴. قابلیت و امکان گسترش پذیری معمولی و سریع


با وردپرس هر طراح میتواند به راحتی و با صرف دستکم زمانه، وب سایت خویش را گسترش داده و با نصب پلاگین‌های متفاوت، بر تلاش وب سایت خویش بیافزاید. همینطور با دقت به اینکه وردپرس در صدر برای وب لاگ نویسی تولید گردیده، امکان‌های بلاگ نویسی بالایی دارااست که در‌این در میان می‌قدرت به راه‌اندازی اشتراک نشانی اینترنتی Rss در وب لاگ، امکان تثبیت کامنت بوسیله بازدیدکنندگان و … اشاره نمود.

۵. انعطاف پذیری در پباده سازی
وردپرس پلتفرمی به طور کامل انعطاف پذیر بوده و امکان فردی سازی مبتنی بر ذوق و سلیقه مشتری را دارااست. با نصب پلاگین‌ها و تغییر و تحول ظاهرا وب سایت، می‌قدرت یک وب سایت بی نقص و متعدد با بقیه وبسایت‌های وردپرسی ساخت. همینطور تارنما‌های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر میباشند، به‌این چهره که طراح قادر است هزاران کاغذ تازه در تارنما تولید کرده و نگران سعی تارنما نباشند. در ضمن مدیریت وب سایت می تواند یوزرها متفاوتی را بعنوان مدیریت در تارنما تعریف‌و‌تمجید و به هرمورد از آن ها سطح های دسترسی مختلفی را اطلاق نماید. در کنار مورد ها گزینه دعوا، برای بروزرسانی وب سایت و پلاگین‌ها نیازی به طراح وب سایت و برنامه نویس نبوده و آپ تو دیت و بروزرسانی به آسانی انجام می گیرد. تا اینجا به باز‌بینی برخی از مزایای طراحی وب با وردپرس پرداخته شد. البته در کنار هر مزیتی، همواره معایبی هم وجود خواهد داشت. در اولِ دستور در کنار مزیت متن گشوده بودن وردپرس، به خطاها امنیتی این مسئله هم تا حدی پرداخته شد. اما قابل ذکر می‌باشد که به کار گیری از یک طراح و برنامه نویس چابکدست میتواند این اختلال را رفع نماید. اما حتما اشخاص مبتدی و تازه کار و بی‌تجربه رشته‌ای کارکشته به رفع خطاها اینچنینی به صورت نخواهند بود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 631 تاريخ : دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت: 17:30


به کار گیری از تصاویر صحیح!
استعمال از تصاویر صحیح و دارای ارتباط می‌تواند برای شما بسیار اثر گذار باشد و در عین درحال حاضر به کار گیری از تصاویر نامناسب و در جای خطا قادر است نابود کننده ی وبسایت شما باشد! همینطور تعداد عکس ها هم بسیار مهم می‌باشد که هر کاغذ با اعتنا به پباده سازی و محتوایی که داراست می بایست تعداد تصاویر صحت در آن استعمال شود.

طراحی سایت در مشهد

ناوبری و هدایت
تارنما شما می بایست دارنده ناوبری نیکی باشد. مراد از ناوبری، هدایت یوزرها به قسمت های متفاوت می باشد. یوزرها با ورود به وب سایت شما و استعمال از مقاله برگه ی محل ورود، بایستی به قسمت های دیگر وبسایت هدایت شوند. بخش هایی که میتواند برای آن‌ها اثرگذار باشد و همینطور بخش هایی که برای شما مهم می باشند. استعمال از دکمه های راهنما و لینک و پیوند های هدایت کننده به قسمت های دیگر و همینطور به کارگیری از منوهای قسمت های مختف می‌توانند مبادرت قابل قبولی برای این عمل باشند.

فکر کنید که ساخت وب سایت شما فوق العاده باشد و ساخت محتوا و سئو را هم به شایسته ترین صورت انجام داده باشید. چنانچه یوزرها را در سایتتان نگه ندارید و آنها را به صفحه ها آیتم نظرتان هدایت نکنید، هیچ سودی از زحماتتان نخواهید پیروزی!

اذن دهید یوزرها در کاغذ ی اصلی جنبش نمایند!
از پباده سازی صفحه های اصلی به صورت بلند و طولانی نترسید! اذن بدهید یوزرها درین ورقه بمانند و ورقه را اسکرول نمایند. ماندن یوزرها در ورقه ی اصلی می‌تواند موجب بهبود سکو ی تارنما شما شود چرا‌که این آیتم یک کدام از دست اندرکاران اثرگذار در سئو و باصرفه سازی می‌باشد.

ورقه ی اصلی شما قادر است دارنده تعدادی بخش باشد که در ذیل به مهمترین مواقعی که میتوانید در کاغذ ی اصلی قرار دهید اشاره می‌کنیم:

خوش آمد گویی و قبول بازدیدکنندگان
فیلم یا این که متن معرفی
باز‌بینی اجمالی سرویس ها شما
تجهیزات کمپانی شما
بخش در رابطه ما
مقاله ها و مطالب
منابع
از فضاهای خالی نترسید!
فضاهای خالی یا این که به عبارتی قسمت های سپید وب سایت ابدا بد نیستند! در واقع این قسمت های خالی به ساخت سایت شما یاری هم مینمایند به گونه ای که میتوانند نقش پارتیشن ی قسمت های و متن های متفاوت را بازی نمایند و حتی منجر بالا رفتن کیفیت پباده سازی شما میگردند. با بخش بندی صحیح و ساخت الویت میان محتوای هر کاغذ به خودتان و یوزرها برای اکران و ادراک بهتر هدف ها یاری میکنید.

صفحاتی را که قسمت های خالی ندارند مرور نمائید. مورد های مازاد را حذف فرمایید تا از آشفتگی در ورقه دوری نمائید. در شرایطی‌که قابلیت حذف هیچ آیتمی نیست و همگی ی مورد ها ضروری می باشند، از بخش بندی محتوای جان دار در ورقه اطمینان نتایج فرمایید تا مطالب مرتبط با هم در یک قسمت باشند و از سردرگمی یوزرها دوری شود.

با صرفه سازی و پباده سازی برای تلفن همراه
طبق آمارها 80% از یوزرها دارنده تلفن همراه می باشند. بیش تر از 60% از یوزرها به سایتی که برای تلفن همراه مطلوب باشد دسترسی پیدا نمی‌کنند و 40% از آن‌ها به وبسایت های دیگری که می‌توانند حریف ما باشند خواهند رفت. با دقت بدین آمارها، عدم پباده سازی و باصرفه سازی تارنما برای گوشی یک زمان سوزی وسیع از جانب شما خواهد بود. با مهیا سازی سایتتان برای تلفن همراه می‌توانید حجم بالایی از یوزرها را در وب سایت خودتان مراقبت فرمائید و در عین هم اکنون قابلیت جذب یوزرها تازه به ویژه یوزرها رقیبانتان را هم دارید.

چشم گردید
تارنما شما بایستی چشم شود! شما باید در موتورهای کاوش اکران داده گردید تا به وسیله یوزرها چشم گردید. شما بایستی سایتتان را در گوگل تثبیت نمایید و بعداز آن از لغت ها کلیدی و محتوایی به کار گیری فرمائید که برای یوزرها و مخاطبانی که شما میخواهید انگیزه قرار دهید جالب باشد و آن مطالب را کاوش نمایند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 21 مهر 1398 ساعت: 17:09


به چه شکل دامین قابل قبولی تعیین کنیم؟


یکی موردها مهم برای فعال سازی یک وبسایت تعیین دامنه یا این که دامین میباشد که به اسم های مختلفی شناخته می‌شود. دامین در واقع آدرس وبسایت شما خواهد بود که استفاده کننده می‌تواند با وارد کردن آن در مرورگر وارد تارنما گردیده و محتویات وب سایت را مشاهده نماید. برای تعیین دامنه یا این که دامین مطلوب بایستی دست اندرکاران مختلفی را در حیث بگیرید که به‌دنبال به برخی از این نکات مهم اشاره خوا هیم کرد.

طراحی سایت در مشهد
مطابقت و همخوانی با قضیه وبسایت
شما بایستی تا حد قابلیت و امکان دامنه ای را تعیین فرمایید که با مورد تارنما شما مطابقت داشته باشد. برای مثالً چنانچه وب سایت شما فروشگاهی هست و در موضوع فروش یک متاع مختص فعالیت دارد بایستی کلیدواژه این فرآورده در دامنه شما قرار داشته باشد تا استفاده کننده با شنیدن اسم دامنه شما کالا و مسئله وب سایت را به خیال و خاطر آورد.


کوتاه بودن دامنه
تلاش نمائید تا حد قابلیت و امکان از اسامی کوتاه و اختصاری استعمال نمایید. این عمل سبب ساز می گردد که یوزرها نشانی تارنما شما‌را شل به خیال و خاطر سپرده و زیرا در ذهن آنها صورت گرفته احتمال مراجعه دوباره آنها به وبسایت شما بسیار طولانی تر خواهد بود.


به پسوند دامنه اعتنا فرمائید
هر دامنه دارنده پسوندهای مختلفی مانند ir، com، org و دیگر پسوندها میباشد که شما می‌توانید هریک از آنها را تثبیت فرمائید البته تا حد قابلیت از دو پسوند com و ir به کار گیری فرمائید چون این دو در سرزمین ما معتبرتر بوده و در‌حالتی که شما تارنما فروشگاهی داشته باشید یوزرها با دیدن این دو پسوند ریلکس خیس به مغازه و سرویس ها شما اعتماد خواهند کرد.


عدم تکراری بودن
متأسفانه اکثری از وبسایت ها مبادرت به به کار گیری از دامنه وب سایت های دیگر با اندکی تغییر و تحول می‌نمایند و در بخش اعظمی از مواقع استفاده کننده به جهت شباهت این دسته دامنه به وبسایت های اصلی کمتر به تارنما شما اعتماد میکند و منجر میشود که کمتر از سرویس ها ارائه گردیده بوسیله شما استعمال شود.


دقت به کلمه و واژه کلیدی
پیش از تعیین دامنه واژه کلیدی های مختلفی که با مورد وب سایت شما رابطه داراست را استخراج فرمائید و تمامی را روی یک برگه یادداشت نمائید. همت نمایید با مخلوط این کلمه و واژه کلیدی ها اسم های کوتاه و خوشگل ساخت فرمایید و بعداز اتمام فعالیت شایسته ترین اسم را برگزینید.


به کار گیری از whois
برای اینکه بدانید دامنه و نشانی متبوع شما قبلا بوسیله شخص دیگری تثبیت گردیده یا این که نه می بایست از سامانه whois به کار گیری نمایید. وبسایت های متعددی این سرویس را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به سادگی آمار و داده ها دامنه های تثبیت گردیده به وسیله سایر افراد را ملاحظه کنید.


دامنه دو تکه گزینش نکنید
برخی مبادرت به تثبیت دامنه های دو تکه و چندین تکه می‌کنند. به‌این فیس که در میان اسم انتخابی آن های نقطه یا این که خط تیره جای‌دارد و لازم هست به خیال داشته باشید این فعالیت علاوه بر عدم زیبایی ظاهری منجر میگردد که وب سایت شما از حیث سئو و با صرفه سازی با خلل مواجه شود و بازدید شما کاهش پیدا نماید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 701 تاريخ : شنبه 20 مهر 1398 ساعت: 17:18


اینترنت چه می‌باشد؟
اینترنت جزیی از وب هست. اینترنت مخزنی از صفحه های اینترنتی می‌باشد که هر مورد دارنده نشانی مشخصی می باشند و به وسیله آن نشانی ها مسیریابی یا این که یافته میشوند و کاربری که به کانال وب متصل گردیده (کامپیوتر آنان جزو کامپیوترهای دیگر وب قرار گرفته می باشد) می‌توانند با تایپ کردن نشانی ورقه ای از اینترنت، برروی نوار نشانی مرورگر خویش، به برگه اینترنت متبوع که در مخزن صفحه های اینترنت در وب جای‌دارد، دسترسی یابد.

طراحی سایت در مشهد

اینترنت بوسیله مجموعه برزلی با اسم کانال گسترده جهانی یا این که (world wide web) نوآوری گشت و تا پیشین از آن، مضمون‌ رابطه اینترنتی صرفا مشروط به ارسال و اخذ داده ها به طور بی واسطه از یک استفاده کننده به یک استفاده کننده دیگر بود (مانند پست الکرونیکی) البته با ظهور اینترنت، دور و بر یا این که محدوده ای تولید گشت که یوزرها در‌این اطراف داده ها و دیتاهای خویش را قرار می دادند و این فضاها به فضاهای کوچکتری به اسم صفحه ها تقسیم می گشتند و هر کاغذ دارنده نشانی منحصربه‌فرد به شخصی بود. یوزرها دیگر از روش تایپ نشانی در برنامه های مرورگری مانند وب اکسپلورر، قابلیت و امکان مشاهده و بازدید آن ورقه که دربردارنده اطلاعاتی از جور متن، عکس یا این که چیزهایی مشابه آن می‌باشد ، را پیدا می کردند.

نشانی صفحه ها اینترنت دربرگیرنده 4 بخش : پروتکل که به عبارتی http یا این که ftp (یعنی اخذ یا این که ارسال داده ها) ، بخش www که اشاره به کانال گسترده جهانی دارااست، اسم دامنه که به عبارتی اسم تارنما و یا این که کاغذ هست که داده ها در آن می‌باشد و بخش انتها پسوند دامنه که به .com یا این که .net و ... ختم می گردد. این 4 بخش، اشاره به مکانی در اینترنت داراست که آن برگه اینترنتی در آن قرارداده گردیده و دربردارنده اطلاعاتی به لهجه html هست.

با وصل شدن شما به سرور ارائه دهنده خدمت اینترنتی، شما جزو میلیونها کامپیوتر جانور در وب قرار می‌گیرید و با تایپ نشانی یکی صفحه های اینترنت در مرورگر خویش، به توده به کار گیری کنندگان اینترنت می پیوندید. با این تعریف، می قدرت اذعان کرد که اینترنت چیزی هست در دل وب و اینترنت فارغ از وب مفهوم نمی یابد، البته وب خویش فارغ از اینترنت همچنان عمل رابطه فی مابین یوزرها را انجام می دهد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 14 مهر 1398 ساعت: 13:11


سایزهای استاندارد طراحی وب سایت ریسپانسیو
بعدها ساخت وب سایت تلفن همراه

320*480 پیکسل

360*640 پیکسل

بعدها طراحی وب سایت تبلت و دسکتاپ

1024*768 پیکسل

طراحی سایت در مشهد

بعدها ساخت سایت دسکتاپ

800*1280 پیکسل

980*1280 پیکسل

1280*600 پیکسل

1290*900 پیکسل

زمانی که شما در ساخت وب سایت برای دسکتاپ ، در برگه سه div کنار هم داشته باشید که پهنا ورقه را پوشش می‌دهند ، در سود برای اکران وب سایت در شرایطی که رزولوشن 360 پیکسل می باشد ، می بایست سه div تولید گردیده پایین هم اکران داده شوند.

برای اخذ شایسته ترین سود می بایست اندازه پهنا موادتشکیل دهنده (width) را با درصد تهیه نمود و خیر پیکسل ، یعنی در نمونه نقل شده می بایست معیار پهنا هر div به اندازه 30% باشد خیر 300پیکسل.

تصویر تحت گویای این زمینه می‌باشد.

به کد ذیل اعتنا نمایید :

 

درین قطعه بیان شده که در شرایطی که اندازه مرورگر از 500 پیکسل بزرگتر باشد رنگ بگراند سبز و در غیر این فیس قرمز رنگ باشد.

یعنی شما با کوچک و وسیع کردن مرورگر بایستی این تغییرات را ببینید.

همان طور که گفته شد برای تایپ کردن یک تارنما ریسپانسیو احتیاج به به کارگیری از کتابخانه ها و کامپوننت های خاصی خواهید داشت.

وسیع ترین نیازمندی کاغذ عکس العمل گرا این میباشد که وبسایت شما قابلیت و امکان رندر شدن در دستگاه های با رزولوشن های دیگر را داشته باشد ، به کارگیری از تگ viewport تارنما را قابل رندر شدن در سایزهای متعدد می کند.

فارغ از این تگ مرورگرها برگه وب سایت شمارا با اندازه 980 رندر می‌نمایند.

تگ viewport چه است؟
همان طور که گفته شد این تگ چه در ساخت وب سایت ریسپانسیو و چه در وب سایت های غیر ریسپانسیو تگ مفیدی می باشد ، چرا‌که در‌صورتی‌که وب سایت شما برای اندازه های فراتر از 900 پیکسل درج شده باشد هنگام اکران در سایزهای کوچکتر به هم می‌خورد ، به کار گیری از این متا تگ سبب رندر شدن وبسایت در سایز 900 در گوشی خواهد شد و از به هم ریختگی تارنما در گوشی دوری میکند.

چه گونه از تگ viewport استعمال کنیم؟
کد نمونه بالا را در نظربگیرید ، برای تولید مثال وبسایت ریسپانسیو ، در بخش head تارنما ، کد پایین را وارد نمائید(مانند نمونه):

meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″

همانگونه که می‌بینید در بخش content میتوانید حالت مختلفی را جهت اکران وب سایت انتخاب فرمائید.

وظیفه width=device-width چه چیزی است؟
width=device-width به مرورگر امر میدهد که پهنا برگه وب سایت را با پهنا موبایل یکسان نماید ، یعنی در صورتی تارنما در تلفن همراه گوشی با اندازه 360 چشم شود ، وبسایت نسبت بدین اندازه برخورد نشان داده و پهنا آن به 360 عوض میشود.

این متغیر حتی قابلیت اخذ مقدار عددی را هم داراست.

وظیفه initial-scale :
معیار zoom پیش فرض مرورگر را انتخاب می نماید ، ممکن می باشد مبتنی بر مدل تارنما ، طراح بخواهد هنگام اکران تارنما در یک دستگاه به طور پیش فرض در موقعیت zoom دوبرابر یا این که غیره قرار داشته باشد.

در وضعیت پیش فرض زووم روی 1 تهیه شده‌است.

وظیفه user-scalable=yes/noچیست؟
قابلیت و امکان zoom کردن روی وبسایت را به طور کلی می اقتدار با به کار گیری از این متغیر به بازدید کننده بخشید (yes) و یا این که کلا زووم را غیر فعال نمود (no)

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:07


تفاوت طراحی وب استاتیک و داینامیک را بشناسید!
وب لاگ  نکات آموزشی
وقتی که قصد طراحی وب را داشته باشید، ممکن میباشد دو عبارت طراحی وب سایت استاتیک و طراحی وب داینامیک هم به گوشتان بخورد. این دو از مفاهیم ابتدایی در ساخت وب سایت میباشند و شناخت با آن ها، مطمئناً در تصمیم‌گیری بهتر در باب شایسته ترین طریق ساختن وب سایت به شما امداد خواهد کرد. برای همین بود که تصمیم گرفتیم این دو طرز را تماما معرفی کنیم و تفاوت آن دو را برای شما معین کنیم.

 طراحی سایت در مشهد

ما به‌دنبال هر کدام از این دو نحوه را تماما و با لهجه معمولی توضیح می دهیم و مزایا و معایب آن‌ها را باز‌بینی خوا‌هیم کرد.

تارنما استاتیک چه است؟
اولیه بگذارید ببینیم که سایت استاتیک (در معنای ایستا و سوای جنبش) چه است. هنگامی که شما یک وب سایت برای خویش می‌سازید، این وب سایت قطعاً می بایست دارنده یک ظواهر معین باشد که به آن قالب وبسایت میگوییم.آن گاه محتوای شما که مشتمل بر متن، تصویر، فولدر و ... می گردد داخل این قالب قرار داده می شود. در طراحی وب استاتیک، کلیه‌چیز به همین ختم می شود. یعنی عمل شما بعداز پباده سازی قالب و گذاشتن محتوا تمام شده‌است.

هنگامی که یک تارنما استاتیک می‌باشد، همگی بخش‌های آن به طور دستی پباده سازی گردیده‌اند و غیروابسته از یکدیگر عمل می‌نمایند. این یعنی شما هر تغییری بخواهید روی اینترنت‌تارنما خویش بدهید، می بایست این فعالیت را به طور دستی و با تغییر دادن ظواهر آن انجام بدهید و رویه دیگری ندارید. در واقع، اینترنت‌وبسایت شما هیچ هسته‌ای ندارد و صرفا یک پوستۀ معمولی هست. این در حالی می‌باشد که در طراحی وب سایت داینامیک، شما یک پنل یا این که گوشه و کنار مدیریتی دارید که به شما اذن تغییر دادن بخش‌های متعدد را میدهد. و بخش‌های دیگر وبسایت شما نیز با هر تغییر‌و تحول خویش را هماهنگ می‌نمایند. (در بخش بعد از آن طولانی تر در این باره کلام می کنیم.)

 

در واقع، می‌اقتدار تارنما های استاتیک را به مجسمه تشبیه کرد. زیرا زمانی یک توشه ساخته می شوند، عوض کردن آنان دیگر عمل چندان راحتی وجود ندارد.

مزایا و معایب وبسایت های استاتیک
پباده سازی ابتدایی وب سایت های استاتیک، هزینۀ مالی و هنگامی چندانی نمی‌موفقیت.
تغییرات یک اینترنت‌وبسایت استاتیک در آینده برای شما بسیار هزینه‌بر خواهد بود. به دلیل آن که هر تغییر تحول کوچک می بایست در تک تک صفحه ها تارنما اعمال شود و بابت هر توشه تغییر تحول شما بایستی هزینه‌ای به یک طراح بپردازید.
در یک وبسایت استاتیک، شما تجهیزات چندانی در مشت نخواهید داشت.
در مجموع، ما به کارگیری از وبسایت‌های استاتیک را چندان به شما توصیه نمی‌دهیم. مگر آنکه قصد پباده سازی یک تارنما را داشته باشید که در آینده هیچ‌سیرتکامل تغییری نخواهد کرد و اثبات خواهد ماند.

سایت داینامیک چه می‌باشد؟
در حال حاضر بگذارید به سراغ سوال دوم برویم و ببینیم خواسته از وبسایت داینامیک چه میباشد. ولی در حالتی‌که تا به اینجا با ما هم پا بوده باشید، احتمالاً بتوانید معنا واژه و کلمه داینامیک (در فارسی به معنای پویا) را در طراحی وب سایت حدس بزنید.

 

در تارنما های داینامیک، صرفا عمل طراح وب سایت این وجود ندارد که یک پوسته برای شما پباده سازی نماید. بلکه بایستی یک هسته نیز برای تارنما شما به کار گیری نماید. برای این خواسته وی قادر است از سیستم‌های مدیر تارنما مختلفی به کار گیری نماید که یکی‌از آنان تارنما ساز پرتال میباشد. عمل این سیستم این میباشد که بخش‌های متفاوت پوسته شما‌را به یکدیگر متصل نماید و ساختاری هماهنگ برای شما به وجود آورد. براین اساس، هر روزگار شما بخشی از اینترنت‌وب سایت خویش را تغییر‌و تحول دهید، باقی بخش‌ها نیز متناسب با آن تغییر‌و تحول خواهند کرد.

 وبسایت‌های داینامیک را می‌قدرت به ربات‌ها تشبیه کرد. صحیح مثل یک ربات، صورت و موقعیت تارنما های داینامیک نیز به راحتی قادر است تغییر تحول نماید و با دقت به نیاز شما صورت بگیرد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 190 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


خویش را جای یوزرها وب سایت‌تان بگذارید؛ به آن ها حق بدید که قبلی از خرید از وبسایت شما دو دل باشند تا مبادا سرشان کلاه برود! آنها میخواهند کالایی که خریداری میکنند باکیفیت به دست‌شان رسد و پولی که بابت آن هزینه کرده‌اند، هدر نشود. ولی طی سال‌های پیشین در سرزمین ما با وجود دکان‌های اینترنتی بزرگی مانند دیجی‌متاع، معدود و بیش این اطمینان به وجود آمده می باشد. البته شما چه گونه اعتماد یوزرها‌تان را به دست می‌آوردید؟ ما یک توصیه درین خصوص داریم و آن اخذ علامت اعتماد الکترونیکی یا این که لوگوی ای علامت می‌باشد.

طراحی سایت در مشهد

جدیدا متوجه گردیده‌ایم بعضا وبسایت‌ها عصر آموزشی به دست آوردن ای نشانه را با بها بالا می فروشند! از آن‌جایی که فرایند انجام این‌عمل بسیار بی آلایش است و  نیازی وجود ندارد بابت آن هزینه پرداخت فرمائید، تصمیم گرفتیم راهنمای بدون نقص صفر تا صد پروسه اخذ لوگو نشانه اعتماد الکترونیکی را به طور بدون پول در دست شما بگذاریم. یعنی از اینجا که ای علامت چه می‌باشد استارت میکنیم، مزایای آن را به شما می گوییم، آنگاه به سراغ شیوه به چنگ آوردن نشان اعتماد می رویم و در غایت، اقدامات لازم پس از دریافت آرم اعتماد را به شما می گوییم.

ای علامت (E-Namad) یا این که علامت اعتماد الکترونیکی چه چیزی است؟ 
همانگونه که گفتیم، در آستانه میخواهیم به‌این سوال جواب دهیم که ابداً آرم اعتماد الکترونیکی چه می‌باشد. ای علامت (یا این که به عبارتی E-Namad) یک لوگوی نمادی می باشد که برای سازماندهی، تایید صلاحیت و نام‌و‌نشان مغازه‌های اینترنتی ارائه میگردد. در واقعیت آرم اعتماد الکترونیکی سبب ساز می شود که خریداران وبسایت شما بتوانند به شما اعتماد نمایند. این لوگو  منحصراً به وسیله راءس توسعه و گسترش تجارت الکترونیکی صادر میگردد.

اشکال لوگو علامت اعتماد الکترونیکی
اعتبار و کیفیت تارنما‌ها در ای نشانه با ستاره‌ها نشان داده می گردند. تعداد ستاره‌های فراتر، نشان دهنده سطح فراتر اعتماد و کیفیت بهتر تلاش اینترنت‌وب سایت می‌باشد. گونه های نشانه الکترونیکی به صورت پایین میباشد:

نشانه موقت: این نشانه برای سرعت بخشی به پروسه دریافت این علامت می باشد و به تارنما‌های فروشگاهی با دست‌کم معیارهای جانور اعطا می شود.
آرم دایم یک ستاره: بعداز اعطای علامت موقت، مغازه برای اخذ آرم دایم باز نگری می گردد. کسب‌ و امور برای اخذ نشانه دایم، می بایست تیم‌ای از معیارها را داشته باشند تا تأیید شوند که به دنبال مقاله آنان را یادگرفتن میبینیم.
آرم دایم دو ستاره: فرایند اخذ نشانه دایم دو ستاره از نظر معیارهای چک به طور کاملً شبیه به آرم دایم یک ستاره می باشد با این تفاوت که برای اخذ نشان دو ستاره می بایست سند امنیت SSL داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


راهنماهای سبک در دنیای چاپ و تکثیر بسیار مشهورند. این راهنماها میتونن در قالب مستندات و یا این که کتاب های بزرگی باشند که ناشران به کارگیری می کنن. این به ویژه برای طراحانی که با مترجمان آزاد همیاری دارن به درد میخوره. راهنمای برنامه ای که خوب مندرج باشه سبب میشه که گروه شما بتونن رو یه کاغذ باشند.

کتاب style guide Google که برای Material Design هست یه نمونه عالی از یک راهنمای استایل خوب مندرج میباشد.

 

2.Sidebars ها را از پباده سازی بیرون فرمایید


نکات ساخت وب سایت ماهر 

ردیف های فرعی یا این که اصطلاحا Sidebars ها منجر یکسری نوع شدن می گردند. آن‌ها به‌این خواسته تولید گردیده بودند تا امکان استعمال ی تارنما رو بوسیله ی جهت دهی و همچنین لینک و پیوند هایی که به صورت نمونه برای پست های اخیر و یا این که محتوای معروف قرار داده شده‌است، اضافه نمایند.

با گذر زمانه ، این ردیف های فرعی طولانی تر جای تبلیغات و همچنین پیوند ها و پست الکرونیکی هایی شد که تنها برخی از بازارگردانان میخواستن به طوری در صفحه های گنجانده بشه و خب استاندارد های تجربه ی کاربری این عمل رو گزینه تایید قرار نمی بخشید. 

در حالیکه اساسا بایستی این ردیف های فرعی یا این که همون Sidebar ها جایی برای قرار دادن لینک و پیوند هایی برای محتوا و ... باشه که‌این ها آیتم تایید بدون نقص UX یا این که همون تجربه کاربری بود ، اما کمتر سایتی به‌این ها اعتنا می کرد. برای همین این ردیف های فرعی اون فیض ی دلخواهی که شما می‌خواهید داشته باشید رو با نیت های بازاریابی به شما نمیدهد.

همت فرمائید تا این ردیف ها رو از طرح هایی که دارین در حالتی که حقیقتا تارنما شما بهش نیازی نداره ، بیرون فرمائید. با پباده سازی و همچنین محتوایی که دارید تلاش نمائید تمام نیروی خودتون رو بزارید تا تمام تمرکز به سمت محتوا عده بشه.

در حالتی که این ایده که از ردیف های فرعی استعمال نکنید برای شما خیلی عجیبه سعی نمائید تا از theme هایی سرمشق بگیرید که تمام پهنا هستند تا اون دسته های دیرین ای که از ردیف ها استعمال میکردند.

 

3. پباده سازی خودتون رو از خارج برگه اکران آغاز فرمایید

نکات کلیدی در ساخت وب سایت ماهر 

 

آیا شما از آن جور اشخاصی میباشید که با همون سرعتی که پباده سازی می‌کنید به کد زدن آن هم می پردازید؟ فارغ از در حیث داشتن اینکه چجوری هر المان قراره واسه شما برخورد داشته باشه و بدین باورید که بعدن شست و رفت ها و تغییرات رو می دهید؟ چرا تو سال نو یه راه و روش دیگه ای رو آزمون نمیکنین؟

عوض اینکه سریع به ساختن چیزی که در لحاظ دارید در صحه اکران بکنید قلم و ورقه خودتون رو بردارید و تمام صفحه ها رو فارغ از اینکه به کامپیوتر و ابزار اون عمل داشته باشید رو برگه برای خودتون ترسیم کنین. از این ایده به کار گیری فرمایید تا بفهمید هر المان قرار می‌باشد دقیقا کجا قرار بگیرد. صحیح مثل زمانی که یک معمار جای ظریف کف و سقف و ... را معلوم می‌نماید.

در صورتی‌که ارتباط شما هم با خودکار و صفحه خیلی خوب وجود ندارد وبسایت های متعددی از روش جستجوی great wireframing and protoryping web design tools برای شما به دست می‌آید ، که شمارا در پباده سازی ایده هاتون گذشته از اینکه دست به بسط ی اون بزنید ، امداد میکنه.

 

4. از اندازه فونت های پهناور به کار گیری فرمائید


12 نکته در طراحی وب سایت ماهر 

طراحی سایت در مشهد

اینکه نوشته های وبسایت شما وسیع باشه یک ابتکار عمل تازه وجود ندارد البته هنوز هم از جنبه هایی از پباده سازی می‌باشد که به راحتی هنوز هم موءثر هست. عامل این موضوع این میباشد که تاثیر متعددی داره که اعتنا خواننده با اون جلب بشه و به محتوا دقت کنه.

امکان خوانایی عالی و منحصربه‌فرد در کاغذ اکران های کوچک تلفن همراه در واحد سنجش جذب استفاده کننده به وب سایت نقش بسیار مهمی رو اجرا میکنه.

یک کدام از نکات مهم سال 2016 این بود که کارایی کنین پباده سازی های خودتون رو با فونت های وسیع انجام به این به صورت نمونه از مینیم اندازه 18 برای بدنه ی تارنما به کارگیری نمائید که منطقی هم می‌باشد. این موضوع مشتمل بر تمام بخش های وب سایت از پاراگراف سردر تارنما یا این که مثلن نوشته های باطن عکس ها و... .و همچنین بی تردید درباره با جور فونتی هم که استعمال می‌کنید تماما تحقیق فرمائید که ارزشمندی این موضوع از سایز نوشته ها هم فراتر میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 295 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


CIW چه میباشد
واژه CIW مخفف Certified Inteet Web می باشد که اسم گروهی از طراحان اینترنت بوده که در ده سال 1990 این مجموعه را تاسیس کردند و به‌سرعت منزلت خویش را در میان کمپانی‌های پهناور پیدا کردند. استقبال از این مدارک به سیرتکامل‌ای بوده که این مجموعه تا سال 1997 حدود 145000 گواهی را به دانشجو یان خویش داده می باشد. در صدر اساس عمل این تیم بر این اصل سازه گردیده بود که هیچ برنامه خاصی را یادگرفتن نمی‌دادند زیرا با این فعالیت خویش را تنها به یک فرآورده مخصوص می‌کردند. البته فعلا عصر‌های شیوه رئیس اینترنت، لهجه‌های برنامه نویسی زیر اینترنت و طرز رئیس سرور در درحال حاضر برگزاری میباشد. اکنون کمپانی‌های IBM ، Novell ، HP و Intel با این مجموعه همیاری می‌نمایند و برای استخدام در این مجموعه‌ها سند موسسهCIW را نیاز دارید. در‌این سیستم آموزشی شما نخست بایستی یک‌سری مبانی کانال و ساختار اینترنت را بگذرانید تا بتوانید گرایش خویش را تعیین فرمایید. با پذیرش شدن در امتحان مبانی به شما گواهی CIW Associate اعطا می شود که در مرحله بعد از آن شما گرایش آیتم عشق و علاقه خویش را گزینش میکنید و زمان‌های مرتبط با هر مورد را می گذرانید تا در انتها به شما گواهی CIW Master داده شود که بالاترین سطح سند این شرکت میباشد. در تحت نمودار عصر‌ها و گرایش‌های این شرکت آمده میباشد.

طراحی سایت در مشهد

CIW چه می باشد


بین این شرکت‌های آموزشی خصوصی مدارک CIW بدون نقص‌ترین و توانا‌ترین تیم را مهیا کرده که در‌این مقاله طولانی تر در خصوص این مجموعه و مدارک آن حرف خوا هیم کرد

امروزه دانش پباده سازی و رئیس وبسایت‌ها جز یکی مبنا‌های اصلی فن کامپیوتر به حساب می آید. ساخت سایت‌ های وسیع از پباده سازی یک اپلیکیشن هم میتواند نقص‌‌خیس باشد چرا‌که در برنامه نویسی اینترنت، می بایست در خصوص پباده سازی گرافیکی ‌وب سایت‌ ها هم اطلاعاتی داشته باشید. پس از پباده سازی و مهیا‌سازی تارنما، شما می بایست در قضیه پباده سازی و رئیس سرورها و کانال‌ها هم اطلاعاتی کسب نمایید تا بتوانید تارنما خویش را رئیس نمائید. در قضیه مباحث ساخت وب سایت کتاب‌ها و مدارک متعددی موجود است..
گواهی CIW Master دارنده 4 شالوده میباشد که به‌دنبال در رابطه هر مورد دعوا خوا‌هیم کرد ولی قبلی از آن این نکته قابل ذکر می‌باشد که هنگامی که شما سند CIW Associate را دارید با پذیرش شدن در هر مورد از عصر‌ها به شما گواهی CIW Professional اعطا می‌گردد. به صورت نمونه در گرایش design شما در رخ قبولی در امتحان site design، گواهی professional آن زمان را اخذ خواهید کرد. گرایش‌های گواهی CIW Master عبارت‌اند از: Designer: درین گرایش دانش جو در آغاز عصر‌ طراحی وب میگذراند که در آن شیوه ساخت سایت با برنامه‌های Flash و Dreamweaver و آنگاه مبانی مبنا scripting language را فرا می گیرد. این گرایش دارنده 2 امتحان میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 181 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


پیشگفتار یادگرفتن پباده سازی سایت7 / 10از 4 استفاده کننده
تمامی ی اشخاصی که میخواهند تجارت خویش را توسعه و گسترش دهند و همینطور می‌خواهند خویش را در عرصه ی اینترنت معرفی کنند میتوانند با طراحی وب سایت به انگیزه خویش دست یابند.

طراحی سایت در مشهد

در‌این نصیب می‌خواهیم شمارا با طریق ساخت سایت و همینطور مواقعی که بایستی آنها را خاطر بگیرید آشنا کنیم.
اشخاصی که می‌خواهند یادگرفتن های متفاوت طراحی وب را فرا بگیرند می بایست با چندین برنامه ها از گزاره photoshop , xara 3d و بقیه برنامه ها آشنا باشند.
اعتنا داشته باشید سایتی که پباده سازی می‌کنید قابل انجام در تمام مرورگرها باشد.به خیال داشته باشید که برای نشان دادن صفحه ها اینترنت در مرورگر بایستی از پسوند htm,mht,php,aspx باشد در غیر این چهره متن شما در notepad به به عبارتی رخ باقی میماند و در مرورگر اکران داده نمیشود.
هرچه ما در کد html و تگ های آن شناخت داشته باشیم می‌توانیم طراحی وب بهتری را انجام دهیم.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 302 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


نکته چهارم-استعمال از تصاویر کیفیت عالی:

بنیان تجارت آنلاین کاملا بر ساخت شم اعتماد در مشتری سازه شده‌است، در داد و ستد های غیر آنلاین یا این که حضوری اشخاص میتوانند اجناس را از نزدیک ببنند و آنها‌را لمس نمایند تا از کیفیت آن‌ها مطمئن شوند البته از آنجایی که در خرید های اینترنتی قابلیت دیدن و لمس کردن اجناس از نزدیک برای اشخاص مهیا نمی‌باشد، با صرفه سازی تصاویر و قرار دادن تصاویر کیفیت عالی از کالاها در تارنما قادر است در جلب اعتماد یوزرها و تبدیل آن‌ها به مشتری تاثیر به سزایی داشته باشد.
نکته پنجم-تسهیل قابلیت و امکان گردش در وب سایت:

طراحی سایت در مشهد

در وبسایت های تجارت الکترونیکی پهناور، معمولا صدها مدل کالای متفاوت موجود هست، در صورتیکه این کالاها در نوع بندها و مجموعه های منظمی طبقه بندی گردند، علی رقم تنوع بسیار بالای تولیدات، دستیابی هرکدام از تولیدها برای یوزرها تماما سریع و سهل و آسان خواهد بود. یکی استراتژی های بسیار کاربردی برای ساخت طبقه بندی ها و مجموعه بندی های منظم در یک سایت، به کار گیری از ذیل تیم ها و منوهای آبشاری است. برای مثال یک سایت پهناور می‌تواند مجموعه های متنوعی مثل اثاثیه الکترونیکی، تولیدات بهداشتی، محصول ها ورزشی و … داشته باشد و آن‌گاه برای مجموعه اسباب الکترونیکی ذیل تیم اسباب و اثاث خانگی و ذیل شاخه اسباب و اثاث آشپزخانه را ساخت نموده و کالاهایی مثل فریزر، هم زن و چرخ گوشت را در آن طبقه بندی کند.
نکته ششم-اعلام موجودی و یا این که عدم موجودی یک محصول:

برخی از مغازه های اینترنتی زمانیکه موجودی یکی‌از کالاهای آنان در انبار که به اتمام میرسد، برگه مرتبط با آن محصول را از تارنما حذف میکنند تا هنگامی که مجددا موجودی آن فرآورده در انبار شارژ گردد و آن گاه مجدد آن محصول را به سایت طولانی تر مینمایند. این عمل هم از حیث سئو و هم از حیث معیار هزینه و انرژی صرف گردیده برای انجام آن غیر سنجیده میباشد. یک نحوه منطقی خیس برای مطلع سازی یوزرها از اتمام موجودی یک محصول، قرار دادن آپشنی در هرمورد از صفحه های وبسایت هست که با به کار گیری از آن مو جود بودن یک مال و یا این که اتمام موجودی آن را بتوان به مشتری اعلام نمود.
نکته هفتم- معمولی بودن فرآیند خرید و پرداخت هزینه:

هنگامی که یک مشتری قصد به خرید یک جنس از یک مغازه اینترنتی میگیرد، به هیچ عنوان تصمیم به پیمودن یک فرایند خرید طولانی و کد گشایی مسائل پیچیده به خواسته یافتن آیتم خرید و پرداخت وجه ندارد. در شرایطی‌که این فرآیند بیش حد وقتگیر و پیچیده باشد ممکن میباشد مشتری به صورت کل از خرید منصرف گردیده و وبسایت را شکاف کنند و یا این که به دکان اینترنتی دیگری مراجعه نماید. در شرایطی‌که شما یک مغازه اینترنتی دارید، به شما پیشنهاد میکنم که مرحله خرید و پرداخت وجه را برای یوزرها تا حد قابلیت بی آلایش و قابل دستیابی نمائید و وقتی که یوزرها وارد مرحله خرید و پرداخت می‌شوند به هیچ عنوان با پرسیدن سوالهای بی آیتم و وادار کردن استفاده کننده به لبریز کردن فرم های غیر ضروری وقت آن‌ها‌را تلف نکنید و بگذارید یوزرها سریعا عمل مدنظر خودشان را انجام دهند.
نکته هشتم-بکار گیری اصول سئو در وبسایت:

چنانچه یک تارنما فروشگاهی بسیار پهناور و یوزر فرندلی باشد و گونه های متنوعی از کالاهای بسیار باکیفیت و با بها تماما منطقی در آن وجود داشته باشد و همگی نکات نقل شده در‌این نوشته‌ی علمی را نیز در آن به صحت بکار گرفته باشند، البته وبسایت برای موتورهای جستجو گر با صرفه نشده باشد، باخت آن حتمی میباشد. با صرفه سازی سایت برای موتورهای جستجو گر موجب میشود که یک سایت رویت پذیری بسیار بالایی بیابد و یا این که به عبارت دیگر در معرض روئت کرد یوزرها قرار بگیرد و احتمال مراجعه یوزرها به آن ارتقا بیابد و این به عبارتی چیزی هست که یک تارنما تجارت الکترونیک به آن نیاز داراست. در حالتی‌که شما مالک یک وبسایت مغازه اینترنتی میباشید و میخواهید ترافیک سایت شما ارتقا یابد می بایست قطعا و بی تردید ترفندهای سئو را در سایت خویش به عمل بگیرید بعداز سئو تارنما فروشگاهی غافل نشوید و در حالتی‌که با سئو شناخت کافی ندارید می‌توانید برای این فعالیت از یک کارشناس سئو یاری بگیرید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05

مستندات
دوچندان وردپرس یک عدد
از خوبی های وردپرس این می‌باشد که شما می توانید صرفا با یک کاوش بی آلایش خلل خودتان را خیلی راحت حل فرمایید این هم به عامل این که وردپرس چه بسا از حیث رسانه و محتوا ویدئویی نیز خیلی محتوا دارد پس خیلی سهل و آسان می توانید خلل ها خودتان را حل کنید

پباده سازی اینترنت سایت با وردپرس اشخاص به یکسری نوع تقسیم می شوند
کسانی که فقط وردپرس را نصب می کنند یک قالب مهیا از وب دانلود کرده و برای شما عکسها و مطالب شما را بار گذاری می کنند

طراحی سایت در مشهد

اشخاصی که وردپرس را نصب می کنند قالب را از شالوده برای شما طراحی می کنند و مطالب و عکسهای شما را بار گذاری می کنند

کسانی که وردپرس را نصب می کنند به پباده سازی تارنما php مسلط می باشند و می توانند هسته جوملا را برای خویش تغییر بدهند و افزونه هایی را در تارنما نوشته و برنامه نویسی نمایند و قالب و تم وبسایت را از پایه برای شما پباده سازی نمایند و این جور طراحان تارنما می توانند سایتی جذاب و پویا و با هر امکاناتی که شما می خواهند پباده سازی کنند
برای این‌که بتوانید کسب و عمل خودتان را اکثر رونق دهید نیاز به یک پباده سازی تارنما حقیقتا الزامی است ، امروزه عمده یوزرها در دنیای مجازی دنبال خدماتی یا کالایی می گردند چون خیلی سهل می‌باشد چون شما تلفن همراه یا دستگاه همپا خودتان را باز می نمایید و محصول و خدمات خودتان را جستجو می فرمایید .

برای
این‌که بتوانید اطلاعات خودتان را خوبتر به کاربر نمایش بدهید یک پباده سازی وبسایت واقعا برای وب سایت ضروری می‌باشد در ادامه ما می خوا هیم شما را با مزیت های داشتن یک وب سایت عمده آشنا کنیم :
رضایت
یوزرها را جلب کنید: هنگامی شما یک تارنما داشته باشید دیگر نیاز نمی باشد که برای مشتریان خویش کاتالوگ بفرستید نیازی نمی‌باشد که محصول ها خودتان را ایمیل نمایید یا اینکه از مشتریان بخواهید که به دکان شما بیایند تا مال شما را مشاهده نمایند خیلی آسان زمانی یک وبسایت داشته باشید می توانید به مشتریان بگید که به داخل وبسایت بروند و جنس شما را در وب سایت شما مشاهده کنند،یا این که از سرویس ها شما به کارگیری نمایند می توانید به مشتریان خود بگید که وارد وب سایت شما شوند ، و پروژه های شما را مشاهده کنند و فعالیت را به شما سفارش دهند .

ارتقا
فروش از سایت
فروش
خویش را ارتقا دهید : اگر
می خواهید فروش خویش را ارتقا دهید، بایستی یک سایت داشته باشید چون وقتی یک وب سایت داشته می توانید با انجام سئو خیلی آسان درجه وبسایت خودتان را ارتقا دهید، و کسب و فعالیت خود را اکثر رونق دهید
طراحی
وبسایت ارزان ترین گونه تبلیغات است هنگامی
اگر بخواهید یک کاتالوگ چاپی پباده سازی فرمایید دست‌کم باید دو تا چهار میلیون هزینه نمایید اونم به تعداد 1000 تا یعنی صرفا 1000 نفر کاتالوگ شما را دارا‌هستند و تنها 1000 نفر تبلیغات شما را مشاهده کرده اند اما هنگامی یک سایت داشته باشید هزاران نفر می توانند کاتالوگ شما یا همان وب سایت شما را مشاهده نماید با شماره تماس و توضیحاتی در مسئله کار شما، نمایش پروژه ها و توضیحات سرویس ها شما در وبسایت قیمت یک وب سایت خیلی کمتر از یک کاتالوگ در می آید با یک پباده سازی تارنما هم می توانید تبلیغات خوبتر و فعالیت آمد تری انجام دهید هم هزینه کمتری کنید
مطالعه
نمائید : پباده سازی سایت ارزان اما با کیفیت با
پیشنهاد طراحی تارنما بیشتر دیده شوید شما
برای این که در یکی از بزرگراه های تهران تبلیغاتی را انجام دهید می بایست کلی هزینه نمائید نو این را در حیث بگیرید آیا کسی در حین رانندگی تبلیغات شما را مشاهده می کند؟ البته زمانی شما در صفحه گوگل باشید خیلی آسان هزاران نفر در روز نام برند را مشاهده می نمایند و خیلی سهل وآسان می توانید اسم خودتان را مارک کنید
ایده
های خودتان را اجرایی فرمایید : اگر ایده دارید آن را اجرایی کنید احتمال دارد زمانی شغل فروش میوه اینترنتی یا این که سوپر مارکت اینترنتی در نت آغاز شد کسی نمی دانست که چقدر این شغل های و ایده ها چقدر پولساز شدند یا زمانی ایده خشکشویی اینترنتی روش اندازی شد هیچ کس فکر نمی کرد که به این درآمد بالا برسد، شما در شرای یک ایده نیکی در ذهن دارید همین حال حاضر دست به کار شوید شاید شما هم با اندکی طاقت توانستید به درآمد بالایی برسید وقت کافی میباشد یک ایده خیر و خوبی در ذهن داشته باشید یا این که مثلا در صورتیکه تارنما هم دارید که یک مغازه اینترنتی است کافی میباشد یک ایده خیلی خیر داشته باشید تا بتوانید از بقیه رقبا پیشی بگیرید زیرا هر چقدر شما فعالیت را برای استفاده کننده سهل و آسان خیس نمائید کاربران بیشتری به وبسایت شما مراجعه می نمایند .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


نکات پر رنگ این لهجه برنامه نویسی برای هک

C یک گویش برنامه نویسی سطح ذیل می باشد.
اکثر سیستم های امروزی از گزاره ویندوز و یونیکس با استعمال از C درست شده اند، لذا احاطه بر این لهجه ضروری می‌باشد.
C اکثر زمان ها برای دستیابی به سطح دسترسی ذیل به خاطر و فرایندهای سیستم بعد از جراحت رساندن به یک سیستم استعمال میشود.
متخصصان امنیتی اکثر وقت ها از C برای مشابه سازی هجوم ها بالگردی کتابخانه به کار گیری می‌کنند.

طراحی سایت در مشهد
۴- لهجه جاوا اسکریپت
جاوا نیز مانند گویش های C و ++C دیگر گویش برنامه نویسی برای هکر شدن و امنیت می‌باشد.

جاوا با خواص جادویی اجرا روی پلتفرم های متعدد، شناخته می‌گردد.

 

شعار جاوا
لهجه Java با این شعار شناخته می‌گردد: “یک توشه بنویس و کلیه جا اجرا کن!“.


این بدان مضمون‌ می باشد که اکثری از پلتفرم های مشهور، بضاعت و توان اجرای کدهای جاوا را دارا هستند؛

لذا نیازی به تغییر‌و تحول کد برای اجرا در پلتفرم های متفاوت وجود ندارد.

جاوا یک کدام از شایسته ترین لهجه های برنامه نویسی برای ایجاد ابزارهای هک میباشد که روی همه سیستم دست اندرکاران امکان اجرا داراست.

متخصصین امنیت اکثر اوقات نحوه های هکرهای کلاه سیاه را برای تایپ کردن اسکریپت های cross-site در جاوا اسکریپت تقلید میکنند.

با استعمال از JS هکر می‌تواند به راحتی جراحت پذیری های نرم افزار های زیر اینترنت را شناسایی کرده؛

و حملاتی را همچون حمله XSS را روی تارنما های گوناگون، اجرا نماید.

 

گویش جاوااسکریپت - گویش برنامه نویسی برای هکر شدن - کمپین آموزشی بی لرن

 

نکات پررنگ این گویش برنامه نویسی برای هک
لهجه جاوا برای توسعه و گسترش برنامه های هک و اسکریپت های متقابل تارنما بکار می رود.
جاوا اسکریپت می‌تواند مرورگر DOM را به راحتی ویرایش نماید، بدین ترتیب یک چاره مطلوب برای ایجاد کرم های اینترنتی هست.
این لهجه قادر است برای تقلید هجوم ها هم در سمت و سوی سرور و هم در سوی خدمت گیرنده آیتم به کارگیری قرار گیرد.
جاوا اسکریپت گویش برنامه نویسی تبلیغاتی هست که اخیرا ارتقاء یافته می‌باشد.
از‌آنجا‌که جاوا اسکریپت می‌تواند برای تولید اپلیکیشن دسکتاپ متقابل استعمال شود، هکرها ممکن می‌باشد آن را برای حمله ها مانند سرریز بافر به کار گیری نمایند.


۵- لهجه PHP
PHP مخفف Hypertext PreProcessor میباشد.

پی اچ پی یک لهجه برنامه نویسی پویا می‌باشد.

بر پایه ی این لهجه CMS های امروزی امروز مانند وردپرس و دروپال تشکیل‌شده اند.

اضافه سایت های فردی که در وب میبینید، مبنی بر این سیستم های مدیر محتوا میباشد.

براین اساس شعور عمیق علم گویش PHP ضروری می باشد.

در صورتی‌که انگیزه شما هک سایت ها باشد، بی تردید یادگیری گویش PHP لازم هست.

 

گویش php - گویش برنامه نویسی برای هکر شدن - کمپین آموزشی بی لرن

 

نکات پررنگ این گویش برنامه نویسی برای هک
PHP به صورت گسترده در اسکریپت های سمت سرور به کار گیری می‌گردد، براین اساس برای هک یک سرور می بایست از این لهجه باخبر باشید.
تارنما های سابق خیس که با php مندرج اند، اکثر وقت ها اسکریپت های نامعتبر دارا هستند، به این ترتیب دسترسی راحت به سرورهایشان را خواهید داشت.
فهم عمیق خیس این لهجه، بدین مضمون‌ می‌باشد که به راحتی از تهاجم ها به وب سایت ها پرهیز نمائید.
PHP حتما شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای هک کردن وبسایت های فردی می باشد.


۶- گویش ++C
شاید اغراق آمیز نباشد در حالتی که بگوییم شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای هکر شدن و هک کردن قابل انعطاف افزارها، گویش++C میباشد.

اکثر قابل انعطاف افزارهای تجاری با جواز منحصر، اکثر وقت ها مستلزم فعالسازی پرداخت میباشند؛

به این ترتیب هکرها معمولا نیاز به انجام بعضا از طریق های مهندسی معکوس برای خودداری از آن دارا‌هستند.

++C سطح تحت دسترسی را برای تجزیه و محاسبه کد ماشین و خودداری از چنین برنامه های فعال آماده می‌کند.

در‌حالتی که می‌خواهید اپلیکیشن شرکتی را هک نمائید یا این که خودتان برنامه های هک منحصر به فرد تولید فرمائید، اشراف بر ++C بایستی حق تقدم اصلی شما باشد.

 

گویش c++ - گویش برنامه نویسی برای هکر شدن - کمپین آموزشی بی لرن

 

نکات پر رنگ این برنامه نویسی هک آدرس اینترنتی
ماهیت شی گرایی ++C، هکرها را حاذق می سازد تا برنامه های هک گردیده روزانه سریع و کارآمد را بنویسند.
++C به طور استاتیک تایپ شده‌است، به‌این مضمون‌ که شما میتوانید فورا در حین کامپایل اشکالات جزئی را کاهش دهید.
بضاعت دسترسی به اجزای سیستم سطح تحت منجر میگردد هکرها به راحتی بتوانند مهندسی اپلیکیشن سازمانی را با این لهجه معکوس نمایند.
خصوصیت های سطح بالای این گویش اذن میدهد برنامه نویسان برای تایپ کردن ویروس های کامپیوتری دگرگون از ++C منفعت ببرند.


۷- گویش جاوا
گویش جاوا همچنان پرکاربردترین گویش برنامه نویسی در صنعت می باشد.

این لهجه توان سایت های امروزی، مانند Apache Tomcat و Spring MVC. 

با وارد شدن اندروید، کد جاوا اینک در بیش تر از ۳ میلیارد دستگاه گوشی اجرا می‌شود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:05


ساخت سایت یکی پررونق ترین کسب شغل های روز جهان می باشد. پیش گویی می گردد این فرآیند در سال 2017 نیز ارتقاء داشته باشد.

مراحل طراحی وب در عالم چه از نگاه کدنویسی و چه از دید پباده سازی گرافیک همواره از اصول و سبک های خاصی پیروی نموده است . مثلا در عصر ای سعی در این بود که موادسازنده گرافیکی مبنی بر اشیای حقیقی پباده سازی شود این آیتم را به خصوص در سیستم ادله های تلفن همراه و آیکن های اپلیکیشن های متعدد مشاهده میکردید. مانند دفترچه تلفن تلفن همراه آیفون

بعدها سبک متریال طراحی صفحه بر راز گویش ها به زمین خورد و پباده سازی فلت طراحی صفحه از پرکاربرد ترین سبک های پباده سازی شد.

ولی آپ دیت ترین طرز ها و سبک های طراحی وب روز جهان کدام میباشد ؟ در واقع این سوال مطرح می باشد که نکات مهم طراحی وب در سال 2017 کدام ها میباشند؟

پباده سازی گرافیک ( UX )

در واقع پباده سازی ( UX ) در معنای بهبود رابط کاربری و ارتقاء لذت استفاده کننده در رابطه با متاع یا این که سرویس ها میباشد.

بگذارید از ظواهر قصه استارت کنیم. پباده سازی ( UX ) یا این که پباده سازی گرافیک در سال 2017 از خودنمایی و جلوه گری بی جهت بیرون خواهد شد و به سمت تامین حداکثری در آسانی رابط کاربری تارنما خواهد شد. بدین مفهوم که حق تقدم در پباده سازی ( UX ) جانمایی مطلوب المان های پباده سازی و ارائه معمولی ترین دسترسی ها با زیباترین ظواهر به استفاده کننده خواهد بود.

در شرایطی که پایانی اپلیکیشن ها و نرم افزار های پباده سازی گردیده بوسیله غول های فناوری جهان را چشم باشید ، متوجه خواهید شد که پباده سازی استاندارد رابط کاربری سخن اولیه را در پباده سازی این اپلیکیشن ها و نرم افزار ها می‌زند.

طراحی سایت در مشهد

باصرفه سازی وب سایت ( SEO )

مخفف عبارت search engine optimization می باشد . اکنون یکی طریق های بازاریابی ، سپرده گذاری روی نتیجه ها جستجوگرهاست.

روندی که بیشترین ارتقاء اهمیت را به نسبت سالیان قبل داشته با صرفه سازی وب سایت یا این که سئو ( SEO ) می باشد.

این فرآیند در معنای کسب سکو های ابتدایی موتور های کاوش در کلمه ها مربوط به مورد سایت ، بوسیله ی فرایند های تخصصی مانند ایجاد محتوا است.

کارشناسان سئو با ساخت محتوای اصولی و استاندار ، بک پیوند ، مدیر نشانی های تولیدها ، به کار گیری از شبکه های عمومی و بقیه مورد ها تخصصی سعی بر ارتقاء جايگاه وب سایت در متور های کاوش مانند گوگل دارا‌هستند. با فرآیند رو به رشت سئو وب سایت پیش گویی می گردد در وب سایت های آینده ، وب سایت های سئو نشده از رقابت با رقبای خویش بیرون شوند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت: 14:57